אביר קארה ערבי / משרד הכלכלה ישקיע כמעט מליון ש"ח בסיוע בהקמת מפעלים ... / התכתובות שעלולות לסבך את אביר קארה מייסד ״השולמנים״ שהצטרף לאחרונה למפלגת ימינה של נפתלי בנט.. בחווה זאת לומדים רכיבה ורכיבה טיפולית , אביר קארה. אביר קארה נולד במאחז על־יד היישוב גבעון החדשה הסמוך לירושלים. באוגוסט 2019 פתחו אביר קארה ואיציק בנין, שני מסעדנים מירושלים, קבוצת ווטסאפ בשם עצמאים למען עצמאים5. אביר (אברהם) קארה (נולד ב־27 באוקטובר 1983, כ' בחשוון ה'תשמד) הוא חבר הכנסת העשרים וארבע מטעם מפלגת ימינה, פעיל חברתי וממייסדי קהילת המחאה אני שולמן. Последние твиты от abir kara אביר קארה (@abirkara2).

בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: עוד הריסת מבנה רשות השידור בירושלים חכ משה ארבל אביר קארה: סרוגים סרוגים | אחרי מרד של חכ שיקלי, הליכוד ממשיך להפעיל לחץ על ימינה. אביר קארה נולד במאחז על־יד היישוב גבעון החדשה הסמוך לירושלים. אוניברסיטה זה לא רק לימודים.

איימן עודה לסמוטריץ: גם אחרי שנפנה אותך מההתנחלות נדאג ...
איימן עודה לסמוטריץ: גם אחרי שנפנה אותך מההתנחלות נדאג ... from www.news-desk.co.il
בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: אנחנו צריכים לתרגם את הדברים שלנו צעד אחד קדימה. אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים גדולים. לאחר שמנהיג השולמנים, אביר קארה, הכריז על הצטרפותו למפלגת ימינה, בכאן 11 פורסמו הערב (שלישי) התכתבויות עבר של קארה עם מתנגדיו, בהן הוא משתמש בשפה אלימה ובוטה. מרבית האירועים פתוחים גם לקהל הרחב בשיתוף הקהילה. בפוסט בפייסבוק, הוסיף קארה כי להתארגנות להמשך השליפות של הממשלה מתווספת עכשיו התעקשות להשאיר את כל חנויות הרחוב סגורות, סגר רק לעצמאי קטן. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. המצטרף החדש למפלגת 'ימינה' אביר קארה תומך בלגליזציה מלא מלא לדבריו, בניגוד לחבריו למפלגה שמתנגדים בחלקם בתוקף ובחלקם בזהירות.

הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט.

בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: סירבנו לריצה עם הליכוד בשלב זה, הוא אומר. הוכיח שאין לו לויאליות אחרי החלטה של חכ עמיחי שיקלי לצאת נגד עמדת מפלגתו, לגבי תמיכה בממשלה עם גוש השמאל, יוצא חכ אביר קארה במתקפה נגד שיקלי. כעת מתברר כי הועברה לחכ קארה הצעה לשיריון בליכוד, אותו הוא דחה: האוניברסיטה העברית מקדמת פעילות קהילתית ויוצרת אירועי תרבות ואמנות, הופעות, הרצאות, ערבי נושא, פסטיבלים וכנסים עבור הסטודנטים והסגל. סרוגים | לאחר שהודיע כי לא יתמוך בממשלת אחדות והתבטא נגד מדיניות מפלגתו, חוטף חכ עמיחי שיקלי ביקורת חריפה מצידו של חכ אביר קארה: התכתובות שעלולות לסבך את אביר קארה מייסד ״השולמנים״ שהצטרף לאחרונה למפלגת ימינה של נפתלי בנט. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. אנחנו חייבים להמשיך בריצת מרתון. תספורת קארה מדורג, המתאפיינת במראה טבעי ולא מתאמץ, גזורה בעיצובים מאוד פשוטים, לא מדויקים וקלילים, המעניקים לשיער תנועה ונוחות בעיצוב ובסידור. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: השוק מתקיים היום באופן פרוץ ללא מיסוי והציבור הישראלי מפסיד פעמיים, מסר קארה הערב למגזין קנאביס. ערבי יואשם בהשלכת כיסא לעבר פרש משטרתי | צפו.

אביר קארה עונה להצעת נתניהו: אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים גדולים. סילמן, מנגד, כעסה על קארה ואמרה שלא ביקשה ממנו להצביע עבורה. עוד הריסת מבנה רשות השידור בירושלים חכ משה ארבל אביר קארה: אוניברסיטה זה לא רק לימודים.

בנט והשולמנים: התחלתה של ידידות מופלאה? - כסית
בנט והשולמנים: התחלתה של ידידות מופלאה? - כסית from kassit.co.il
סרוגים סרוגים | אחרי מרד של חכ שיקלי, הליכוד ממשיך להפעיל לחץ על ימינה. Последние твиты от abir kara אביר קארה (@abirkara2). אביר (אברהם) קארה (נולד ב־27 באוקטובר 1983, כ' בחשוון ה'תשמד) הוא חבר הכנסת העשרים וארבע מטעם מפלגת ימינה, פעיל חברתי וממייסדי קהילת המחאה אני שולמן. אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים גדולים. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. לאחר שמנהיג השולמנים, אביר קארה, הכריז על הצטרפותו למפלגת ימינה, בכאן 11 פורסמו הערב (שלישי) התכתבויות עבר של קארה עם מתנגדיו, בהן הוא משתמש בשפה אלימה ובוטה. להורדת מדריך שפת גוף מתנה: סירבנו לריצה עם הליכוד בשלב זה, הוא אומר.

ערבי יואשם בהשלכת כיסא לעבר פרש משטרתי | צפו.

ערבי יואשם בהשלכת כיסא לעבר פרש משטרתי | צפו. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. אביר (אברהם) קארה (נולד ב־27 באוקטובר 1983, כ' בחשוון ה'תשמד) הוא חבר הכנסת העשרים וארבע מטעם מפלגת ימינה, פעיל חברתי וממייסדי קהילת המחאה אני שולמן. בשיחת זום עם פעילי השולמנים ובנט אמר קארה: Последние твиты от abir kara אביר קארה (@abirkara2). מנהיג הארגון, אביר קארה, טען היום (ראשון) בשיחה עם themarker כי אין בכוונתו לחבור לליכוד. צאו להתפרנס אחיות ואחים שלנו. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: במהלך הויכוח ביניהם בוואטסאפ, כתב קארה: אפריקאנס ערבית בנגלית בוסנית (לטינית) בולגרית קטלונית סינית פשוטה סינית מסורתית קנטונזית (מסורתית) קרואטית צ\'כית דנית הולנדית אנגלית אסטונית פינית צרפתית גרמנית יוונית האיטית עברית הינדי המונג דאו הונגרית אינדונזית. העיתונאי הלל ביטון רוזן חשף בתכנית ״שבוע טוב העיתונאי הלל ביטון רוזן חשף בתכנית ״שבוע טוב ישראל״ בערוץ 20 את ההתכתבות בין קארה לבכיר מאוד ב״שולמנים״. בפוסט בפייסבוק, הוסיף קארה כי להתארגנות להמשך השליפות של הממשלה מתווספת עכשיו התעקשות להשאיר את כל חנויות הרחוב סגורות, סגר רק לעצמאי קטן. אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים גדולים.

בפוסט בפייסבוק, הוסיף קארה כי להתארגנות להמשך השליפות של הממשלה מתווספת עכשיו התעקשות להשאיר את כל חנויות הרחוב סגורות, סגר רק לעצמאי קטן. התכתובות שעלולות לסבך את אביר קארה מייסד ״השולמנים״ שהצטרף לאחרונה למפלגת ימינה של נפתלי בנט. תספורת קארה מדורג, המתאפיינת במראה טבעי ולא מתאמץ, גזורה בעיצובים מאוד פשוטים, לא מדויקים וקלילים, המעניקים לשיער תנועה ונוחות בעיצוב ובסידור. Последние твиты от abir kara אביר קארה (@abirkara2). בדצמבר 2020 החלו פעילי שטח בקבוצת אני שולמן, לגייס תמיכה להקמת מפלגה בראשות אביר קארה21.

איימן עודה לסמוטריץ: גם אחרי שנפנה אותך מההתנחלות נדאג ...
איימן עודה לסמוטריץ: גם אחרי שנפנה אותך מההתנחלות נדאג ... from www.news-desk.co.il
סרוגים | לאחר שהודיע כי לא יתמוך בממשלת אחדות והתבטא נגד מדיניות מפלגתו, חוטף חכ עמיחי שיקלי ביקורת חריפה מצידו של חכ אביר קארה: אביר (אברהם) קארה (נולד ב־27 באוקטובר 1983, כ' בחשוון ה'תשמד) הוא חבר הכנסת העשרים וארבע מטעם מפלגת ימינה, פעיל חברתי וממייסדי קהילת המחאה אני שולמן. בחווה זאת לומדים רכיבה ורכיבה טיפולית , אביר קארה. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת. מנהיג הארגון, אביר קארה, טען היום (ראשון) בשיחה עם themarker כי אין בכוונתו לחבור לליכוד. המראה גדול, מלא נפח ותנועה. באוגוסט 2019 פתחו אביר קארה ואיציק בנין, שני מסעדנים מירושלים, קבוצת ווטסאפ בשם עצמאים למען עצמאים5.

תוך שלושה שבועות גדלה הקבוצה ל־3,000 משתתפים ששיתפו את סיפוריהם וחוותיהם.

האוניברסיטה העברית מקדמת פעילות קהילתית ויוצרת אירועי תרבות ואמנות, הופעות, הרצאות, ערבי נושא, פסטיבלים וכנסים עבור הסטודנטים והסגל. סרוגים סרוגים | אחרי מרד של חכ שיקלי, הליכוד ממשיך להפעיל לחץ על ימינה. במהלך הויכוח ביניהם בוואטסאפ, כתב קארה: מרבית האירועים פתוחים גם לקהל הרחב בשיתוף הקהילה. ערבי יואשם בהשלכת כיסא לעבר פרש משטרתי | צפו. קארה הכחיש כי ההודעה התקבלה עכשיו ואמר יש פה ים הודעות. בחווה זאת לומדים רכיבה ורכיבה טיפולית , אביר קארה. עוד הריסת מבנה רשות השידור בירושלים חכ משה ארבל אביר קארה: סרוגים | לאחר שהודיע כי לא יתמוך בממשלת אחדות והתבטא נגד מדיניות מפלגתו, חוטף חכ עמיחי שיקלי ביקורת חריפה מצידו של חכ אביר קארה: להורדת מדריך שפת גוף מתנה: אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת. סרטון זה מציג את חוות אנדלוס. על פי הדיווח, לאחד ממתנגדיו כתב קארה אני אשים לכם רימון מחוץ לדלת, ולאחר כתב אתה גיס חמישי, מקק עלוב, אפס, חלום שתיתקל בי ברחוב.

סילמן, מנגד, כעסה על קארה ואמרה שלא ביקשה ממנו להצביע עבורה אביר קארה. לאחר שמנהיג השולמנים, אביר קארה, הכריז על הצטרפותו למפלגת ימינה, בכאן 11 פורסמו הערב (שלישי) התכתבויות עבר של קארה עם מתנגדיו, בהן הוא משתמש בשפה אלימה ובוטה.